Tsum Tsums (Smulfruit®)

Gezond is leuk! Met deze insteek is FruitMasters samen met Disney aan de slag gegaan om een eigentijdse verantwoorde campagne te ontwikkelen. Eentje die kinderen stimuleert om lekker gezond te smullen en tegelijkertijd lol te laten beleven met de waanzinnige Disney Tsum Tsum’s. Spelen, delen en sparen voor een gezond doel.

Voor een knuffel moet een consument vier codes hebben, die men ontvangt door zakken en schalen appels of peren te kopen. Hiermee wordt de fruitconsumptie positief gestimuleerd. Om de 25 knuffels te sparen, dient een consument dus eerst een ruime hoeveelheid appels en peren te kopen. Volgens onderzoek van het RIVM eten kinderen 20% meer fruit dan vijf jaar geleden. Ondanks deze tendens eten we nog steeds niet de aanbevolen hoeveelheid fruit per dag. Samen met Disney stimuleert FruitMasters een gezonde levensstijl waarbij kinderen iedere dag twee stuks fruit eten. Het concept Smulfruit® sluit hier perfect bij aan.

Algemene informatie

Naam: Tsum Tsums (Smulfruit®)
Organisatie: Fruitmasters i.s.m. Disney
Doelgroep(en): Kinderen
Contact: Shari Pieneman
Email: s.pieneman@fruitmasters.nl
Telefoon: 0345 578 830
Website: https://www.fruitmastersspaarprogramma.nl

Nieuw initiatief?

Kent u een initiatief dat nog niet op de lijst staat?

Geef het door!

Disclaimer
Wij trachten de informatie op deze pagina zo actueel mogelijk te houden. Toch kan het zijn dat er een initiatief ontbreekt of er informatie mist. Indien u hier vragen over heeft, kunt u een e-mail sturen naar info@nagf.nl. Aanmelden van een nieuw intiatief kan via dit formulier.